Pasirinkite Skyrių

NMA Prisijungimas:

tamo prisijungti

Prisijungimas prie asmeninės NMA paskyros

Prisijungimui per banką bus reikalinga autentifikavimo priemonė. Naudodami elektroninį parašą ar kitą jums įprastą asmens tapatybės patvirtinimo priemonę galite prisijungti prie NMA elektroninių paslaugų portalo.

Kodėl nepavyksta prisijungti prie NMA sistemos?

Prisijungimui prie NMA sistemos pakanka turėti mobilųjį parašą ar kitą elektroinės atpažinties priemonę kuri naudojama prisijungimui prie Elektroninių valdžios vartų ar Internetinės bankininkystės sistemų. Jeigu sistema stringa ir Jums nepavyksta patekti į NMA portalo savitarnos sritį – pabandykite pasinaudoti kita autentifikacijos priemone arba pabandykite prisijungti vėliau.
Be to, atkreipkite dėmesį, kad NMA informacinis portalas turi keletą atskirų prisijungimo lankų, kurių paskirtis skiriasi. Jeigu esate vidinės sistemos darbuotojas arba turite partneriams skirtą paskyrą pagal bendradarbiavimo (ar duomenų teikimo) sutartį , tuomet prisijungimui naudokite jums priskirtą vartotojo vardą ir slaptažodį. Jeigu jungiatės kaip pareiškėjas, ar paramos gavėjas, tuomet prisijungimui naudokite elektroninės bankininkystės prisijungimo priemones, arba elektroninių valdžios vartų alternatyvas.

Kartais dėl sistemų atnaujimo darbų ar ryšio sutrikimų nesuveikia mobilaus parašo sistema ar kita autentifikacijos posistemė. Tokios problemos paprastai išsprendžiamos per kelias valandas ir Jums nereikia imtis Jokių papildomų veiksmų, tačiau jeigu ir vėliau nepavyksta prisijungti, tuomet apie problemą turėtumėte pranešti sistemos darbuotojams svetainėje nurodytu pagalbos numeriu ar elektroniniu paštu.